اس ام اس هاي زيبا
نوشته شده توسط : hamid reza

گاه گاهی به یادت غزلی می خوانم ، تا نگویی دل من غافل از آن عهد و وفاست ، خوب رویان همه گر با دل من خوب شوند ، خوب من با همه خوبان حساب تو جداست.


ای کسانی که اس ام اس نمی دهید آگاه باشید که خداوند شما را به دلیل خساست مجازات و در آخرت شما و سیم کارتتان را با هم می سوزاند.


لحظه ی دیدار با همه زیبایی گاه پر از دلتنگی است که مبادا دیدار شیرین امروز خاطره تلخ فردا باشد.


هر قدر که خوبی کردم ، همش باشه حلالت / دلمو شکستی و لی ، خدا پشت و پناهت.


عزیزم به زندگی بخند ، بخند ، بخند ... بسه دیگه نیشت رو ببند!


زدم فریاد خدایا این چه رسمی است ، رفیقان را جدا کردن هنر نیست ، رفیقان قلب انسانند خدایا ، بدون قلب چگونه می توان زیست.

آمریکایی ها : یه زن داره یه دوست دختر ، دوست دخترشو بیشتر دوست داره!
اروپایی ها : یه زن داره یه دوست دختر ، زنشو بیشتر دوست داره!
ایرانی ها : 4 تا زن دارند 10 تا دوست دختر ، ننشو بشتر دوست داره!


تبسم شیرین عشق ، گوشه ای از نگاه خداست ، تنها به نگاه او میسپارمت.


نصیحت غضنفر به زنش: هیچ وقت زن نگیر و به پسرت هم بگو زن نگیره!!!


شنیده ام که شقایق ها هرگز نمى میرند پس تورا دوست دارم تامرک شقایق ها


افتخار در خشک کردن قطره ی اشک است نه جاری ساختن سیل خون


دوستت دارم نه به خاطر اینکه چه کسی هستی، به این خاطر که وقتی با توام چه کسی میشوم.”


تو را از سمیم غلب و با طمام وجود دوصت دارم (چیه؟ مگه بی صوادها دل ندارن؟)


به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد ، به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشد و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد است


تو اون فرشته ای که وقتی در فصل بهار قدم میزنی برگ درختان انتظار پاییز را میکشند تا به جای پاهایت بوسه بزنند





:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 26 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: